RSS

Proroctwa otrzymane w Bazylice Św. Piotra pod koniec Eucharystii w 1975r.

13 List

Proroctwa otrzymane w Bazylice Św. Piotra pod koniec Eucharystii, w poniedziałek po Zesłaniu Ducha Świętego, w maju 1975 r.   Czyżby były aktualne dzisiaj ?

  1. „Ponieważ was kocham, chcę wam pokazać co czynię obecnie na świecie. Chcę was przygotować na to, co ma nadejść. Nadchodzą dni ciemności, dni cierpienia… Budynki, które teraz stoją, nie będą stać. Wsparcie, które ma Mój lud – zniknie. Chcę byście byli przygotowani Mój ludu, byście znali wyłącznie Mnie, byście trwali we Mnie głębiej niż kiedykolwiek wcześniej. Poprowadzę was na pustynię… Pozbawię was wszystkiego na czym się opieracie, tak bym Ja był jedynym oparciem… Czas ciemności ogarnia świat, ale nadchodzi czas chwały dla Mego kościoła, czas chwały dla Mego ludu. Wyleję na was wszystkie dary Mego Ducha. Przygotuję was do walki duchowej; przygotuję was do ewangelizacji, jakiej świat jeszcze nie widział… A kiedy już będziecie  mieli oparcie tylko we  Mnie, otrzymacie wszystko: ziemie, pola, domy, braci i siostry i miłość i radość i pokój, większy niż kiedykolwiek. Bądź gotowy Mój ludu, chcę cię przygotować…”(prorokował Ralph Martin, lider katolickiej odnowy charyzmatycznej)
  2. „Mówię do was o nadejściu nowej ery dla mojego Kościoła. Mówię do was o dniu, jakiego nie widziano wcześniej. Przygotujcie się do działania, które rozpoczynam teraz, ponieważ rzeczy, które widzicie wokół was, zmienią się. Walka, jaką macie teraz podjąć jest inna, jest nowa. Potrzebujecie ode Mnie mądrości, jakiej jeszcze nie macie. Potrzebujecie mocy mojego Świętego Ducha, w sposób w jaki jeszcze jej nie posiadaliście. Potrzebujecie zrozumienia mojej woli i dróg, jakimi działam, którego jeszcze nie macie.. Otwórzcie wasze oczy, otwórzcie wasze serca, aby przygotować się na Mnie i na dzień, który już rozpocząłem. Mój Kościół się zmieni, mój lud się zmieni. Przyjdą na was trudności i próby.. . Pocieszenie, które znaliście do tej pory będzie dalekie od was, ale pocieszenie, które otrzymacie będzie pocieszeniem Mego Świętego  Ducha. Poślą po was by odebrać wam życie, ale Ja będę was wspierał. Przyjdźcie do Mnie. Trzymajcie się razem wokół Mnie. Przygotujcie się, gdyż ogłaszam wam nowy dzień, dzień zwycięstwa i triumfu Waszego Boga. Tak, oto nadszedł czas.”    (prorokował Bruce Yocum, jeden z „ojców” katolickiego ruchu odnowy charyzmatycznej,  autor książki „Dar proroctwa)
  3. “Odnowię Mój kościół. Odnowię Mój lud. Uczynię jedno z Mego ludu. Wzywam was byście się odwrócili od przyjemności tego świata. Wzywam was byście odwrócili się od pożądliwości tego świata. Wzywam was byście nie szukali akceptacji świata w waszym życiu. Chcę przemienić wasze życie… Mam słowo dla Mego kościoła. Ogłaszam moje wezwanie. Tworzę teraz potężną armię… Moja moc jest nad nimi. Oni pójdą za mym wybranym pasterzem/wybranymi pasterzami… Bądźcie pasterzami takimi, jakimi chcę byście byli… Odnawiam teraz Mój lud. Odnowię Mój kościół. Uwolnię świat.”
  4. „To wiedzcie, że to Ja, wasz Bóg, przyprowadziłem Piotra i Pawła do Rzymu, aby byli świadkami Mojej chwały. Was również wybrałem i sprowadziłem do Rzymu, byście dali świadectwo dla  mojej chwały, potwierdzone teraz przez waszego pasterza. Idźcie i uzdrawiajcie narody. Wiedzcie, że Ja jestem z wami; i chociaż możecie przechodzić przez udręki i próby, Ja będę z wami aż do końca. Przygotowuję wam miejsce w mojej chwale. Trwajcie we Mnie, a Ja uwolnię was od mocy złego. Oto Ja jestem z wami teraz, przez wszystkie dni, aż do końca czasów.  „
  5. „Poznaliście prawdę w tych dniach . Doświadczyliście prawdy w tych dniach. W tym momencie jest dla was oczywiste co to jest prawda. To jest prawda Mojego królestwa, królestwa, które zwycięży… Chcę byście przyjęli te prawdę, byście odpoczywali w tej prawdzie, byście wierzyli w te prawdę, nie zmieniali jej poprzez kompromis, nie stracili poprzez zamęt, nie dali się zastraszyć, ale stanęli w prostocie, w miłości, mocno zakorzenieni w prawdzie będącej kamieniem węgielnym, na którym Mój kościół może zbudować nowe życie i nową moc.”

 

 

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu Listopad 13, 2013 w Różne

 

Skomentuj

 
