RSS

Wdzięczność Bogu

29 Lip

Panie Boże, dziękuję Ci za wszystko co mi dałeś. Porusza mnie do głębi Twoja miłość i dobroć względem mnie. Ty znasz moje serce. Wydobyłeś mnie ze świata bym mogła Cię lepiej poznać, bym otworzyła się na Twoją miłość. Tak wiele mi dałeś. Dziękuję  Ci za każdy dzień życia, za kochanego męża, cudowne dzieci, rodziców, najbliższą rodzinę, wielu życzliwych mi osób. Dziękuję Ci.

“Close your eyes and take my hand. Don’t be afraid cause I know the way and I have the plan.”

Jestem taka szczęśliwa. Mam wszystko. Mam Ciebie. Z Tobą odnalazłam wszystko.

 
2 komentarzy

Opublikował/a w dniu Lipiec 29, 2012 w Różne

 

2 responses to “Wdzięczność Bogu

  1. Dana

    Lipiec 12, 2013 at 5:22 am

    Hello, i believe that i saw you visited my blog
    thus i got here to go back the choose?.I’m attempting to to find issues to improve my website!I assume its good enough to use some of your ideas!!

     
    • pearl1969

      Lipiec 12, 2013 at 9:01 am

      I wonder how you understand what I wrote ? It’s almost everything in Polish ?:) Good luck in writing your own blog.

       

Skomentuj

 
