RSS

Obfitość Bożej Miłości

14 Lip

Popatrzeć po ludzku na to co dzieje się wokół: zwolnienia z pracy, zmniejszone etaty, niesprawiedliwość wobec drugiego człowieka, choroby, które nas nękają, trud, cierpienie dnia codziennego, borykanie się z wydatkami… Ale przecież mamy siebie, kochamy się, przebaczamy sobie, mamy miłość naszych dzieci, najbliższej rodziny, znajomych, którzy obdarzają nas swym czasem, miejscem do wypoczynku, wspierają nas finansowo gdy trzeba. I to też jest obfitość, nie taka jaką daje świat, ale taka, która jest dowodem Bożej Miłości, Bożej Obfitości, potwierdzeniem słów: “JA JESTEM. ZAWSZE BĘDĘ SIĘ TROSZCZYŁ O MOJE DZIECI. JA JESTEM DOBRYM BOGIEM. JA JESTEM MIŁOŚCIĄ.”

 
1 komentarz

Opublikował/a w dniu Lipiec 14, 2012 w Różne

 

One response to “Obfitość Bożej Miłości

  1. aliunde

    Maj 20, 2013 at 11:14 am

    Right on. I learn something totally new and challenging on pages I come upon
    on https://rodzinywcentrum.wordpress.com/2012/07/14/obfitosc-bozej-milosci/ regularly.

    It’s never a bad idea to engage the ideas and material of other writers and link to other sites.

     

Skomentuj

 
